If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здравей колега! Аз съм собственик на Алфа Ромео166,2.4,JTD,136cv./1999г. от м.Юни 2012г.и имах същият проблем...Явно таблото и приложенията към него и купето са пръснати с не точния спрей за целта!..
Използвайте КОРСЕЛИН момчета. ПробвАл съм го вече и всичко си дойде на мястото! След, като приключите процедурата, намазвате с някои от препаратите за табло за блясък и сте готови.
"Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
sigpic
Здравейте! Прекарах няколко часа в ровене из форума, но не намерих отговор на моя въпрос.
Имам проблем с таблото на алфата ми и той е,че покритието стои като разтопено и постоянно е лепкаво. Странното е,че е само в долната част - под жабката, под волана, но е доста неприятно и оставя непоправими следи по дрехите
Познати предположиха, че таблото може да е било боядисвано от предишния собственик?!
Дали има някой с такъв проблем и бихте ли ме посъветвали какво да направя?!
Благодаря!
ЗА ИНФОРМАЦИЯ ДО ВСИЧКИ КОЛЕГИ КОИТО ИМАТ ГОРЕОПИСАНИЯТ ПРОБЛЕМ:"ЛЕПКАВО ТАБЛО"...РЕШЕНИЕТО НА ПРОБЛЕМА Е СЛЕДНОТО: СМЪКВАТ СЕ ВСИЧКИ ДЕТАИЛИ НА КОИТО СЕ ВДИГА БОЯТА И СЕ НАПРЪСКВАТ С НЯКАКЪВ ПУЛВЕРИЗАТОР В КОЙТО СТЕ НАЛЯЛИ НАТРИЕВА ОСНОВА(СОДА КАУСТИК).СЛЕД 15-20 МИНУТИ ИЗЧЕТКВАТЕ С ЧЕТКА С ТВЪРД КОСЪМ ПРОБЛЕМНИТЕ ДЕТАЙЛИ ПОД ТЕЧАЩА ВОДА И ВСИЧКО ПАДА!!!СТАВАТ КАТО НОВИ,НО С ЦВЕТА НА ТАБЛОТО - ЧЕРНИ.ПО ЖЕЛАНИЕ,КОЙТО ИСКА МОЖЕ ДА СИ КУПИ СПРЕЙ СЪС СЪОТВЕТНИЯ ЦВЯТ НА ИЗМИТИТЕ ДЕТАЙЛИ ...И ГОТОВО!..КАТО ЧЕТКА,ЩЕ СВЪРШИ РАБОТА ДОРИ И СТАРА ЧЕТКА ЗА ЗЪБИ!!!..АЗ ИМАХ СЪЩИЯТ ПРОБЛЕМ И ГО РЕШИХ ПО ТОЗИ НАЧИН!!!..ВНИМАНИЕ!!!..ПРИ ОБРАБОТКАТА НА ДЕТАЙЛИТЕ ПОЛЗВАЙТЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО РЪКАВИЦИ И ОЧИЛА,ЗАЩОТО НАТРИЕВАТА ОСНОВА Е ОТРОВНА И СИЛНО РАЗЯЖДАЩА!!..ПРИ ПОПАДАНЕ В ОЧИТЕ СЕ ОСЛЕПЯВА,А ПРИ ПОГЛЪЩАНЕ - СЕ УМИРА!!!..СТРЕМЕТЕ СЕ ДА НЕ ВДИШВАТЕ ОБРАЗУВАЩАТА СЕ ЕМУЛСИЯ ПРИ ОБРАБОТВАНЕТО!!ПОЛЗВАЙТЕ МАРЛЯ ЗА ЗАЩИТА ОТ ВДИШВАНЕТО НА ЕМУЛСИЯТА!!..УСПЕХ!НАДЯВАМ СЕ ДА СЪМ БИЛ ПОЛЕЗЕН!!
Що викаш???
Сярната киселина няма ли да е по-подходяща?
Как може да давате такива малоумни съвети?
Това че казваш какво се получава при пипане и вдишване не те оправдава!
По-добре си изтрий глупостите преди някои не добре запознат да се е натровил!
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Браво на Колегата за споделеното!
Всеки има глава на раменете си и може да мисли какво прави.
От къде може да се купи сода-каустик?
Аз искам да облепя детайлите с кожа и бих бил благодарен ако кажете от къде може да се намери ТЪНКА и еластична кожа за този проект.
сигурно не сте виждали хора с химически изгаряния, аз не бих рискувал здравето си заради някаква кола, каквито и предпазни мерки да се вземат винаги нещо може да се обърка с фатални последици.
Браво на Колегата за споделеното!
Всеки има глава на раменете си и може да мисли какво прави.
От къде може да се купи сода-каустик?
Аз искам да облепя детайлите с кожа и бих бил благодарен ако кажете от къде може да се намери ТЪНКА и еластична кожа за този проект.
Ти и горния хубаво давате кураж,ама имате ли нещо между ушите?????Има поне 5 безопасни начина за измиването !Сода каустик...абе вие сте ненормални бе!!!!!
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Някога бабите правеха сапун с него, имам в предвид сода каустик( соде- май му викаха). Карах една Лада преди, сега си спомням че със сода каустик си промивах охладителната система, понеже се беше запушил радиатора! Ефекта беше поразителен!
Да попитам тези панели около ICS-а и волана как ги сваляте?
Едно е да правиш свински сапун....друго е да си правиш промивки с нея.Нали се досещаш каква е разликата.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Основата е много шибан химикал и без сериозни очила, ръкавици и маска не пипам. Тука обаче трябва да се съгласим, че вредното й действие много зависи от концентрацията на разтвора, която колегата не е уточнил. Ако лепкавите детайли могат да се демонтират от колата и да се потопят във съд с основен разтвор, работата е по-лесна.Ама все пак предпочитам разтворител за почистването, понеже става и без демонтаж.
Що викаш???
Сярната киселина няма ли да е по-подходяща?
Как може да давате такива малоумни съвети?
Това че казваш какво се получава при пипане и вдишване не те оправдава!
По-добре си изтрий глупостите преди някои не добре запознат да се е натровил!
Колега,напълно те подкрепям поста да се изтрие докато някой не е пострадал!!!
Тези дни се захванах да изчистя таблото с километража от лепкавата гадост с която беше покрито и ето какво се получи.
1. Изчиствате хубаво лепкавата гадост с кореселин и парцал. От кореселина пластмасата се разяжда и изглежда ужасно. Не е същата като пластмасата на таблото и барчето м/у седалките. Там след почистване с кореселин няма нужда от боядисване.
2. С водна шкурка минавате цялата пластмаса да изгладите ако има неравности, бабунки, останало още от покритието или наранено от удар по пластмасата. Аз имах 1200 под ръка. Може и с 2000.
Не се отчайвайте, че почва да изглежда все по-зле след процедурите.
3. Подсушете хубаво и обезмаслете с чист спирт.
4. Пръснете внимателно на няколко тънки слоя със спрей черен мат (разбира се цвета е по желание). Пръскайте от 20-30см разстояние и на части, а не целия елемент на един път!
5.Изчакайте 20-30 минути и сглобявайте таблото.
На една от снимките се вижда дефект на пластмасата която не съм я видял след минаватето с водната шкурка, затова гледайте хубаво преди да почнете да пръскате. В случая трябва много да се вгледа човек за да я види и ще я оставя така.
Comment